Zaman, yaşlar ilerledikçe daha mı hızlı geçiyor ne?
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#ForzaHorizon6#Steamyazindirimleri#steammachine#nays#işbankası#HaftalıkGündemeMalzemeSon bir saat içinde 281 ziyaretçi, 78 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Erken mi oluyor diyorsun?
kiminin bazen erken oluyor
nasıl oluyor da zaman bir türlü geçmezken yıllar hayatlar geçiyor
Kayıp bir bavul gibiyim havaalanında, ya da boş bir yüzme havuzu sonbaharda
evet?
Bu konudaki mabadımdan uydurduğum teori; 10 yaşayana 1, 20 yaşayana 2, 40 yaşayana 4 yıl aynı hızda geçiyor 😀
*zaman oranları farazi
Bir teori, "genç iken algılama daha hızlı olduğu için zaman yavaş geçiyormuş gibi, yaşlandıkça algılama hızı yavaşladığı için zaman daha hızlı geçiyormuş gibi" geliyormuş. Benim teorim değil.
evrim agaci kanalinda videosu var
yaslandikca vucut yavas hareket etmeye basliyor. bu da zamanin hizlandigi sanmamiza neden oluyor.
cunku yavas hareket edildigi icin, ayni surede ayni oranda sey yapilamiyor.
İnsana öyle geliyor.