Bir sene kullanılmayan imeiler kapanacaktıya 2. Olarak duran e sim kapanıyormu nasıl öğrenebiliriz açık mı kapalı mı
Son bir saat içinde 172 ziyaretçi, 59 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Evet kapanır. E devletten sorgulayabilirsiniz.
E devlette açık kapalı yazmıyor yolcu yanında kaydedilen imei diyor farklı bi yer mi var
Hiç kullanmadıysan kapanmaz, ama 1 defa bile sinyal aldıysan kapanır
evet kapanıyor. e devlet üzerinden sorgulanabilirsin.
Yolcu yanında kayıtlı diyor açık kapalı yazmıyor yanlış yerden mi bakıyorum acaba
@samedl kayıtlı işte yani açık/aktif.
peki daha açamayacakmı çöpmü olacak telefonu kullanmayınca.