umutizgi @umutizgi 16 Aralık 2024 - 15:36 Sepette 9999₺ Dip fiyat. https://app.hb.biz/bR6TqmChdPiv Referanslı link. BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 2 8 Oğuz @7ocloguz Bu konuda en iyisi roborock düşüncesiyle 2.5 sene önce aldım. Ancak şuanda orjinal yedek parça bulmanın zorlukları ve fahiş fiyatları nedeniyle. Sanki Türkiye'de mağazası ve servis ağı gelişmiş olanlara yönelmek en doğrusu. 16 Aralık 2024 - 16:29 Yanıtla Beğen 1 umutizgi @umutizgi ben tekrar sipariş verdim iade ettikten sonra memnunum şuan, yedek parçaları da roborgeden aldım gelince deneyeceğim 16 Aralık 2024 - 16:31 Yanıtla Beğen Reginald 'Bubbles' Cousins @digitalanimal klozet sandım ya la 😀 16 Aralık 2024 - 16:47 Yanıtla Beğen 2 umutizgi @umutizgi @digitalanimal hsdhsdg aynen çocuk lazımlığı gibi duruyor 😀 16 Aralık 2024 - 16:50 Yanıtla Beğen arandur @arandur Paspas performansı zayıf, kenarları temizlemekte çok iyi değil ama yine de istasyonlu yapısıyla ve süpürmesiyle güzel bir ürün olduğunu düşünüyorum. 16 Aralık 2024 - 16:43 Yanıtla Beğen umutizgi @umutizgi aynen paspas bekelntisi olan için uyugn değil öteki türlü benim bayağı işimi görüyor 16 Aralık 2024 - 16:50 Yanıtla Beğen cgdincer @cgdincer paspas ve süpürme ayrı olması gerekiyor. her işi yaparım diye çıkan cihazlar hiç bir işi tam anlamıyla yapamaz. 16 Aralık 2024 - 17:34 Yanıtla Beğen 1 Teknoist @teknoist Ben ankerin istasyonlusundan aldım 10 bin liraya, çok memnunum keşke otomatik modunu temizleyip kurutanından alsaydım diye de pişman oldum açıkçası. 18 Aralık 2024 - 12:41 Yanıtla Beğen İptal
Bu konuda en iyisi roborock düşüncesiyle 2.5 sene önce aldım. Ancak şuanda orjinal yedek parça bulmanın zorlukları ve fahiş fiyatları nedeniyle. Sanki Türkiye'de mağazası ve servis ağı gelişmiş olanlara yönelmek en doğrusu.
ben tekrar sipariş verdim iade ettikten sonra memnunum şuan, yedek parçaları da roborgeden aldım gelince deneyeceğim
klozet sandım ya la 😀
@digitalanimal hsdhsdg aynen çocuk lazımlığı gibi duruyor 😀
Paspas performansı zayıf, kenarları temizlemekte çok iyi değil ama yine de istasyonlu yapısıyla ve süpürmesiyle güzel bir ürün olduğunu düşünüyorum.
aynen paspas bekelntisi olan için uyugn değil öteki türlü benim bayağı işimi görüyor
paspas ve süpürme ayrı olması gerekiyor. her işi yaparım diye çıkan cihazlar hiç bir işi tam anlamıyla yapamaz.
Ben ankerin istasyonlusundan aldım 10 bin liraya, çok memnunum keşke otomatik modunu temizleyip kurutanından alsaydım diye de pişman oldum açıkçası.