Bence Iphone 16 serisi en az satan serilerden biri olacaktır.
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVitesSon bir saat içinde 203 ziyaretçi, 90 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Hiç bir albenisi yok. AI var diye de alır mıyım? Sanmıyorum.
Alan alır, iphone 11-12'den geçenler alır, coşturur piyasayı.
asıl 16 mı çok satar, 16 pro - 16pro max mi fazla satar, o mühim
😀
14 ve 15 içinde aynısı deniyordu ama bayağı iyi sattılar.
s23u kullanıyorum ai var kullandımmi hiç ihtiyacım oldumu hayır...
Ayfoooooooonnn diye yanıp tutuşan büyük bir kitle var onlar satın alırlar.
Tüm dünyayı bizim gibi sanıyorsunuz sanırım? Adamlar haftalık maaşıyla gidip yenisini alıyorlar. Hatta elinde zaten son model oluyor, onu veriyor 1 günlük maaşı da feda ediyor yenilemiş oluyor telefonu. 😀 Bizdeki gibi her sene 2x artıyor mu fiyatlar sanki.
Dinlediğim bir yorumcu söyle söylüyordu ne kadar doğru bilmem ama Al özellikleri bir sonraki güncelleme ile gelecekmiş. Ama Türkçe yok bu güncelleme ile daha sonra eklenecekmiş bu süreçte kısa olacak gibi durmuyor. Şimdi bu telefonun öne çıkarılan yeniliği Al ise bizim ülkede kısa vadede almak için bir neden göremiyorum.