Kurabiye @kurabiye 25 Temmuz 2024 - 15:15 Bu ne ya. 1700 lira altında bir şey alamıyor muyuz? BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 7 AB9 @sqn Almanya'da olsaydın 10 Euro idi, TR'de 1700 oldu altlimit. %30 da vergi ekle. 2210 TL. 25 Temmuz 2024 - 15:23 Yanıtla Beğen 1 Rj0lnir @rj0lnir Ben en son baktığımda (geçen gün) minimum 2000 TL sipariş istedi. Yeni hesap açmıştım. 25 Temmuz 2024 - 15:42 Yanıtla Beğen oniki @oniki Fazla ambalaj atığının önlenmesi adına, çevre için çiçekler böcekler için, bekleme yapmayalım, sipariş minimumuma kadar sepete ekleme yapalım 😛 25 Temmuz 2024 - 15:42 Yanıtla Beğen Definitive was here @definitive Temu neymiş arkadaş, yer gök Temu oldu. 25 Temmuz 2024 - 15:45 Yanıtla Beğen AB9 @sqn başladığı gibi söndü bile 🙂 25 Temmuz 2024 - 17:11 Yanıtla Beğen arandur @arandur Suyu çıktı diye artırdılar minimum siparişi. 25 Temmuz 2024 - 17:14 Yanıtla Beğen Kurabiye @kurabiye Bok yesinler o zaman ne diyelim. Ben 100 liralık birşey alacağım diye sana 2 bin liralik alışveriş bayılmak zorunda değilim 25 Temmuz 2024 - 17:59 Yanıtla Beğen 1 İptal
Almanya'da olsaydın 10 Euro idi, TR'de 1700 oldu altlimit. %30 da vergi ekle. 2210 TL.
Ben en son baktığımda (geçen gün) minimum 2000 TL sipariş istedi. Yeni hesap açmıştım.
Fazla ambalaj atığının önlenmesi adına, çevre için çiçekler böcekler için, bekleme yapmayalım, sipariş minimumuma kadar sepete ekleme yapalım 😛
Temu neymiş arkadaş, yer gök Temu oldu.
başladığı gibi söndü bile 🙂
Suyu çıktı diye artırdılar minimum siparişi.
Bok yesinler o zaman ne diyelim. Ben 100 liralık birşey alacağım diye sana 2 bin liralik alışveriş bayılmak zorunda değilim