Trafik cezası yemişim e-devlette yeni gördüm. Elime gelen bir tebligat yok. Ceza 28 Mayıs'a ait. İndirimli ödemek için illa tebligat mı gerekiyor?
Son bir saat içinde 218 ziyaretçi, 67 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Teblig tarihi olarak bugünü yazıp ödesen de oluyor bildiğim kadarıyla
erkenden ödersen indirimli oluyor. kağıdı beklersen iş işten geçebilir. biz cezayı fark edip ertesi gün sisteme düştüğünde ödemiştik. o zamanlar %40 indirim vardı
Size tebliğ edilmemiş daha anladığım kadarıyla, bu şartlarda vergi dairesine gidip cezanın bir kodu var onu söylerseniz indirimli ödeme şansınız var.
Elektronik tebligat denen şey var. Sms veya email ile yapılıyor ve yapıldığında tebliğ edilmiş oluyor. Daha önce etebligat için interaktif vergi dairesinden numara veya maşl girdiyseniz tebliğ edilmiş oluyor
Eve gelince başlıyor o süre ama siz gördüyseniz ödeyebilirsiniz erken ödemede bir sorun yok