#çokfecikonudışı
Selamlar,
Arkadaşlar yeri değil biliyorum ama tecrübe tecrübedir.
1-2 haftadır korkunç bir ayak tabanı yanmasıyla karşı karşıyayım. Yani gün içinde ayakkabımı çıkartmak istiyorum devamlı. Aklım devamlı orada. Diyabet hastası değilim. Özellikle sadece sol ayağımda yaşanıyor bu durum. Çorap giydiğim anda başlıyor geçmek bilmiyor. Ayağımı soğuk suya sokuyorum, çıkartıyorum 3 dk sonra yine aynı kafayı yiyeceğim.
Benzer bir şey yaşayan kimse oldu mu? Biraz kilolu sayırım. Vucut kitle indeksim 29 civarında.
Valla her türlü tavsiyeye açığım doktora gidene kadar rahatlatacak öneri varsa..
Teşekkürler,

BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • Onur @onur-18-fb

    öncelikle geçmiş olsun hocam

    *açlık tokluk kan testi yaptırdınız mı acaba diyabet için ?
    * bir kan şekeri ölçeriniz var mı ? kan şekeri takibi yapıyormusunuz ?
    * nöropatik ağrı nöropatik hassasiyet hakkında bilğiniz var mı , semptomlarınız uyuyormu bir kontrol ediverin
    *kolestrolünüz ne durumda ? bir bacak damarında tıkanıklık söz konusu olabilir mi , baktırdınız mı ?
    *Ailede-sülalede kardiyolojik problemler varmı ? bacak damarlarınızdan birisinde, kalpte oluşup bacağa kadar gelip kalmış bir pıhtı kaynaklı bir tıkanma olma ihtimali varmı ,bir kardiyolog ile görüştünüz mü
    *ayağınızda ödem yada inflasmayon varmı ? şişlik - kızarıklık - yanma hissi gibi ? parmağınız ile gode testi yaptınızmı

    geçmiş olsun

  • eskod @eskodd

    Bı videoda izlemiştim kardiyobey olması lazım b veya d vitamin eksikliğide ayakta yanma hissine neden oluyor diyordu ama tam emin değilim youtubeda kanalı var bulabilirseniz direk ayakta yanmayı anlatıyordu

  • parka @parka

    D vitamini ve triod yani bir doktora görünmeniz lazım.