#çokfecikonudışı
Selamlar,
Arkadaşlar yeri değil biliyorum ama tecrübe tecrübedir.
1-2 haftadır korkunç bir ayak tabanı yanmasıyla karşı karşıyayım. Yani gün içinde ayakkabımı çıkartmak istiyorum devamlı. Aklım devamlı orada. Diyabet hastası değilim. Özellikle sadece sol ayağımda yaşanıyor bu durum. Çorap giydiğim anda başlıyor geçmek bilmiyor. Ayağımı soğuk suya sokuyorum, çıkartıyorum 3 dk sonra yine aynı kafayı yiyeceğim.
Benzer bir şey yaşayan kimse oldu mu? Biraz kilolu sayırım. Vucut kitle indeksim 29 civarında.
Valla her türlü tavsiyeye açığım doktora gidene kadar rahatlatacak öneri varsa..
Teşekkürler,
Son bir saat içinde 134 ziyaretçi, 9 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
öncelikle geçmiş olsun hocam
*açlık tokluk kan testi yaptırdınız mı acaba diyabet için ?
* bir kan şekeri ölçeriniz var mı ? kan şekeri takibi yapıyormusunuz ?
* nöropatik ağrı nöropatik hassasiyet hakkında bilğiniz var mı , semptomlarınız uyuyormu bir kontrol ediverin
*kolestrolünüz ne durumda ? bir bacak damarında tıkanıklık söz konusu olabilir mi , baktırdınız mı ?
*Ailede-sülalede kardiyolojik problemler varmı ? bacak damarlarınızdan birisinde, kalpte oluşup bacağa kadar gelip kalmış bir pıhtı kaynaklı bir tıkanma olma ihtimali varmı ,bir kardiyolog ile görüştünüz mü
*ayağınızda ödem yada inflasmayon varmı ? şişlik - kızarıklık - yanma hissi gibi ? parmağınız ile gode testi yaptınızmı
geçmiş olsun
Bı videoda izlemiştim kardiyobey olması lazım b veya d vitamin eksikliğide ayakta yanma hissine neden oluyor diyordu ama tam emin değilim youtubeda kanalı var bulabilirseniz direk ayakta yanmayı anlatıyordu
Alerji desek?
D vitamini ve triod yani bir doktora görünmeniz lazım.