Şuan IOS 17.5.1 kullanmaktayım ancak batarya performansı 17.2'den sonraki güncellemelerde ciddi oranda zarar gördü. IOS 17.2'ye geri dönebilmem mümkün mü? İnternette araştırdığım kadarıyla apple unsigned hale getiriyormuş eski sürümleri.

BeğenFavori PaylaşYorum yap