Vodafone taahhütüm bitiyor 2 gün sonra. Şuan önerilen aynı tarifeye 100 TL ödüyorum. 10gb İnternet + Telefon + SMS şeklinde. Devretme özelliği de var. Bana yetiyor zaten daha fazlasına ihtiyacım da yok.

Yeni çıkardıkları taahhütlü fiyat 240 TL. Ne yapacağıma karar veremedim. 100 den 240a geçmek çok yüksek geliyor.

BeğenFavori PaylaşYorum yap