Oyun çıktıktan ve büyük başarı elde ettikten aylar sonra durduk yere herkes (PC'de oynayanlar da dahil) "Playstation hesabıyla oyuna bağlanacak" demişler. 3. parti olarak PS hesabını zorunlu tutmuşlar. İnsanlar da sinirlendi. Bazı ülkelerde zaten PS hesabı açılmıyormuş.
Nolmuş
Oyun çıktıktan ve büyük başarı elde ettikten aylar sonra durduk yere herkes (PC'de oynayanlar da dahil) "Playstation hesabıyla oyuna bağlanacak" demişler. 3. parti olarak PS hesabını zorunlu tutmuşlar. İnsanlar da sinirlendi. Bazı ülkelerde zaten PS hesabı açılmıyormuş.
İnceleme önemli değil bu aşamada. Anlık oyuncu sayıları önemli.
Yeni gelecek oyuncuyu kaçırıyorlar, mesela beni.
PlayStation o kararından vazgeçti.
Vaz geçmedi, erteledi. Kesin bir vaz geçmişlik yok.