Bu fethiyeli (başka birisi eğer onun adına onun gibi yazılar yazmıyorsa eğer) Twitter'da reklam vermiş Teknoseyir ve Levent Pekcan ile ilgili ve mavi tiki de var. Gerçekten garip bi' kişilik. Bir insan niye bu kadar uğraşır bunlarla anlamlandıramıyorum.
Son bir saat içinde 179 ziyaretçi, 96 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Paranoid şizofren. Bu net. Normal bir insan uğraşır uğraşır 1 sene bilemedin 2 sene.
Bu eleman takık ve maddi gücüde var.
Levent abide de çok hata var. Savcılığa verse ayak numarasına kadar bulurlar. Ve yüzleşirler.
Böyle bir kadında bana takmıştı. Bir güzel ilgilendim. Şimdi adımı söyleyemiyor bile 🙂
verdik diyordu sanki mahkemeye levent abi.
Zaten yıllardır mahkemelikler diye biliyorum.
Psikolojisi normal değil o arkadaşın. Bana da birkaç gündür youtube da dadanan biri var yazdıklarından çok net takıntılı ve şizofren olduğunu anlayabiliyoruz. Uyuşturucu vs de kullanıyordur belki
Hocam banada takılan oluyordu. Cevap vermedim. Kesildi.
Link var mı merak ettim
ekside teknoseyir basligi.
https://eksisozluk.com/entry/161762780
Seçtiği fotoğrafı görünce patladım aajshssjsj umut un nasıl ss ini almış üşenmemiş eleman. Tam numune.