41 bin buçuk ödeyip Acer Nitro oyuncu bilgisayarı aldı ve daha oyuncu bilgisayarının 2 ay bitiminde w tuşu kopmuş. Üzüldüm. Kime güveneceğiz..?

41 bin buçuk ödeyip Acer Nitro oyuncu bilgisayarı aldı ve daha oyuncu bilgisayarının 2 ay bitiminde w tuşu kopmuş. Üzüldüm. Kime güveneceğiz..?

Son bir saat içinde 203 ziyaretçi, 90 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Bin dolardan biraz fazla ve maalesef içi güçlü olsa da
Acer nitro serisi kalitesiyle on planda olan bir seri değil
Geri ve paranı işte diye akıl verdim. Ne kadar olur bilmem.
Predator > Nitro
Acer’de öncelik sıralaması böyle ama üzüldüm açıkçası bu kadar da olmamalı
Hocam gittim baktım komple kırık. Tırnak falan kalmamış. Takmaya çalıştım değişim gerek
@orcun 2 yıl garanti kanunen var. Bu ayı da saysak 21 ay var. Ben tamir ettirme iade et dedim. Olur mu bakacağız.
3 sene once biradere de nitro aldık. Hunharca oynuyor gunde 5-6 saat. Böyle bir sorunla karşılaşmadık. Ya hatalı bir klavye geldi ya da kullanim kaynaklı bir şey oldu.
İyi de eleman da sadece oyun oynuyor. Kullanım hatası deniyorsa tuşa basmak dışında ne gibi birşey olabilir.
@ardadumanlidaglar Basmak var hunharca basmak var sinirlendi belki tirnagi vs geçti. Yaninda miydin oynarken ?
Ama rgb
Markayla ne alakası var bu durumun. Her cihazda olabilir. Çok çökmüş tuşa. Bende lenovo legion var. Premium seri diye geçiyor. Platform oyunu oynarken tuşa çok bastım, tırnağı kırıldı. Ücretsiz değiştiler o ayrı ama harici bir klavye şart.
harici bir klavye şart değil
o tuş o şekilde kırıldıysa 🙂 bence firmanın suçu yok
Gerekli tüm yerlere başvuru şikayet yapıldı
@ardadumanlidaglar bol şans