Selamlar,

Amazondan 2 siparişim var kargo olarak kolay gelsine vermişler bu sabah saat tam 8'de sms atmışlar işyeriniz kapalı olduğundan teslimat yapamadık sonraki iş gününde tekrar geleceğiz diye.
Ben sanmıyorum ki sabah saat 8:00 da teslimat için birisi gelsin. Gelse bile güvenlik var oraya da bırakabilirlerdi. Yada arayıp bana durumu sorabilirlerdi. Bu günü geçiştirmek için otomatik atılan bir mesaj mı acaba?
Kolay gelsin nasıl bir firma kullanan var mıdır burada?

BeğenFavori PaylaşYorum yap