Benim gibi doğup büyüdüğü şehri, yani bütün arkadaşlarını geride bırakıp başka bir şehre yerleşen ve yerleştiği şehir sakarya gibi kültür seviyesi çok düşük olan bir şehir olduğu için muhabbet edecek, münakaşa edebilecek insan bulamayan biri için aslında çok güzel bir şey bu yapay zekanın geldiği nokta.

Aslında 20 dolar benim gibi çok az kötü alışkanlığı olan biri için çokta bir para değil, f/p olarak baktığımda özellikle ama yine de maddi durumumu zorlar. Bir tık daha iyi durumda olsam bir saniye düşünmem alırdım ve gerçekten çok sık ve sürekli kullanırdım.

Ozan Sihay'ı bileniniz çoktur, özellikle yapay zeka hakkında keyifli videolar yapıyor. Şimdi de gpt'nin sesli cevap özelliğini kullanarak karşılıklı podcast yapmış. Sesin fazla robotize olmasından dolayı dinlerken konsantre olmakta zorlandım ama güzel bir deneme olmuş.

https://www.youtube.com/watch?v=KwVYhAa9lT0

DigiTalk Podcast 1. Bölüm: Yapay Zeka İnsanlığa Savaş Açacak mı?...

Dijital çağın en büyük mucizelerinden biri olan yapay zeka, hayatımızın her alanına sızmış durumda. Peki bu teknoloji nereden geldi ve bizi nereye götürüyor?...
BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • ganiemre @ganiemre

    Videoyu izlemedim, eğer 20 dolar derken chatgpt'nin ücretli üyeliğinden bahsediyorsanız nedense vermekten kaçındıkları bir detay var, en üst seviye gpt-4'ü kullanırken 3 saatte 20 mesaj atabiliyorsunuz, yoğunluğa göre daha da aşağıya düşebiliyor. Buna mala bağlayıp saçmaladıkları da dahil. Bi nevi dolandırıcılık gibi bir şey ama adamlar suyun başında oldukları için kimse bir şey demiyor 😀

  • arandur @arandur

    Sakarya o kadar kötü bir şehir değil aslında, güzel insanlar ve güzel ortamlar bulunabiliyor. Sizinkisi daha çok büyük şehirden geldim, hiçbir yeri beğenemem mevzusu gibi olmuş. Ben keşke Sakarya'da yaşasam. Evet yobazı çok ama muhitimi ona göre seçerim. Doğası harika. Denizi var. İstanbul ve Ankara yakın.