#akış #TeknoYardım #viewsonic24XG2405
Merhabalar; TekoSeyir ailem.
2 yıl önce aldığım #viewsonic #24XG2405 #monitör üm arızalandı. Garantisi doldu. Farklı kablolarla farklı cihazlarda denedim sonuç aynı. Herhangi bir darbe almadı. Onarım yapılır mı sizce?
Astarı yüzünden pahalıya gelmesin.
(Düzeltme: Garantisi 08.10.2023 Tarihinde dolmuş.)

BeğenFavori PaylaşYorum yap