Arkadaşlar aracımı satıyorum. Yaşına göre epey temiz olduğu için burada da paylaşmak istedim. Lütfen fiyatı çok bu paraya satamazsın gibi yorumlara girmeyelim çünkü bende satıp model yükselticem alacağım arabada yüksek fiyatlı olacak. Enflasyon 0 olmadığı sürece böyle devam edecek çünkü.

https://shbd.io/s/eYrLIAzb

BeğenFavori PaylaşYorum yap