Destek olan herkese teşekkürler MacBook’u 8/256 aldım fazla da para vermek istemedim. Daha iyileri bütün teknoseyir üyelerinin olsun.

Destek olan herkese teşekkürler MacBook’u 8/256 aldım fazla da para vermek istemedim. Daha iyileri bütün teknoseyir üyelerinin olsun.

Son bir saat içinde 236 ziyaretçi, 76 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Olsun ya manevi destekleriniz yeter 🤝🤣
Hayirli olsun, gule gule kullanin.
Hayırlı olsun
Hayırlı olsun 🙂 bu arada beyaz iphone çok güzel duruyor bende gidip mor almıştım keşke beyaz alsaymışım 🙁
Bir sonraki yenilemede alırsınız artık hocam ☺️
Hocam hayırlı olsun, unutmadan aldente uygulamasını indirin 🙂 şarjda pc'yi sabit tutup döngüyü engelliyor. 5 sene sonra bile sıfır niyetinde batarya sahibi olabilirsiniz.
Çok teşekkür ederim hocam ben de indirilmesi gereken uygulamalara bakayım diyordum 🙂
@emreyuce https://teknoseyir.com/durum/1594960
Bana burda cevap yazmışlardı.