Cidden o kadar kötü mü ?
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVitesSon bir saat içinde 220 ziyaretçi, 98 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Afrika şehirleri? Bangladeş?
Bangladeş harika bir yer 🍑
Dakka feci rezil bir yer. Kadıköy kadar yerde 20+ milyon insan yaşıyor.
İnsanlar hala nasıl göremiyor şaşırıyorum. Öğrenciyken nefret ederdim. Ailem taşındı nefret ettim. Çalıştık, intiharın eşiğinden döndüm. Evlendik, ev olayları rezalete çevirdi. Çarpık, baştan aşağı dezenforme olmuş, nefes alınmayan, deprem ile yerle bir olmayı bekleyen, tekinsiz, inanılmaz ötesi bir pahalılık ile karşı karşıya, nüfusu yıllar yıllar önce bardağından oluk oluk taşmış, çöpü ile, kokusu ile, kafayı yemiş insanları ile, kirli bir zaman bataklığı. Bunları söylediğimde insanlar "katılıyorum" diyorlar ama sonrasında ekliyorlar "şehir durmuyor abi, daima yapacak bir şey var, akışını seviyorum, gece hayatı" ıvır zıvır. Değiyor mu bu takaslara gerçekten ?
"çöplük" Yasar Nuri Öztürk, bu kelime ile her seyi açiklamiş ve kesinlikle katiliyorum.