Son bir saat içinde 199 ziyaretçi, 88 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
ben vatandaşlıktan çıkarılsınlar diyorum.
vergisini ödetip çıkartsınlar :))
vergi şartı konursa ilk önce ampülcüler çıkar.
Yurtdisinda yasayan biri olarak , Türkiye'de oy kullanmak istiyorsa senelik bir vergi vermek zorunlu olsun. O zaman görürüm ölürüm Türkiyemi 🙂 Tabi bu iktidar partisinin isteyecegi birsey olmaz haliyle 🙂
Gurbetçi her sene ülkeye gelmek zorundaysa veya konsoloslukla işi varsa devlet bir şey icat eder o parayı alır. MTV 2 defa alacaz dedi kimin sesi çıktı
12 ay ben burda ezim ezim ezilerek vergi ödüyorum ülke madem onlara göre çok ucuz her fırsatta bunu diyorlar ,bu zor durumda onlarda ellerini taşın altına koysun :))
ülkeyi terkettik simdi de diger taraf sikmeye calisiyor. Kurtulamiyoruz.
hocam partner değişikliği de iyidir 😀 biz alıştık ama bıktık 😀 biraz da başkası yapsın.
#başkanolursam yurt içinde yaşamayanlar oy kullanamaz. En az 6 ay yaşama şartı var.