Bizim patron İstanbul'daki evini satıp ABD'ye yerleşiyor ailecek. Dediğine göre buradaki evi arabayı satınca oradan 3 ev alabilip üstüne bir de birkaç yıl tamamen yetecek kadar para kalıyormuş 😀 Kendisi etiler'de falan yaşıyordu yanılmıyorsam. TR'de bu fiyatlar gerçekten ne olacak ya? Nasıl düzelecek bu?

BeğenFavori PaylaşYorum yap