#Diablo4 klanımız L00T KAVMİ. Orijinal isim birtakım ibişler tarafından araklandığı için böyle bir çözüm ürettik. Herkes eşini, dostunu toplayıp klana katılabilir. Bekliyoruz. Böylece özellikle end game'de oyuncu bulup toplanmak daha kolay olur.
Son bir saat içinde 121 ziyaretçi, 17 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Twitch yayını gelir mi? Oyun gündeminde söylendiyse kusura bakmayın, bayağıdır takip edemiyorum.
85gb inemedi bir türlü 🙂 Sunucular ne durumda? Oyun açılınca patladı mı bugün? Saat 2'de açılmış olmalı yanılmıyorsam
Gayet pürüzsüz. Sıra bekleme falan da olmadı. Sorunsuz.
@ugury Blizzard'dan bir ilk o zaman, güzelmiş
Geliyorum ben de akşama
Ortak oynayabiliyoruz değil mi? Xbox ile oynamayı düşünüyorum.
Askerlik olmasa alırdım 😀
Akşam ya acil işimiz çıktı yok hastalandık diye oyun gündemi iptal olursa yemezler 😀 . Biliriz ki gündem diablo'ya kurban olarak sunuluyor.
Bir “Kan Ayini” yaparız gündeme oyunda. 😄 🩸
Ulan ahahah
😁😂
Geldim bende, PasseNoir 🙂
Tam nick nedir, bu şekilde bulunmuyor.
@nihilanth Battle.net ID; PasseNoir35#2344
Tam nick'de yine PasseNoir
@passenoir gönderdim istek.