Arkadaşlar yakında tv alacağız hangisini tercih etmeliyiz
http://www.vatanbilgisayar.com/47lb670v.html?srt=UP
http://www.vatanbilgisayar.com/47pfk7109_12.html?srt=UP
http://www.vatanbilgisayar.com/ue48h6500alxtk.html?srt=UP
Lg smart tv konusunda çok önde ama ambilight da süper bir teknoloji siz olsanız hangisini alırdınız ve neden
bence philips.
Lg tasarım olarak bence daha iyi.
WebOS un arayuzu hem yeni teknoloji hemde şu gibi akıcı hocam. Ben olsam LG derdim ama servisi ile güzel anılarım yoktur
Lg smart tv de iyi ama philips'te ambilight var
lg çok daha iyi bence..smart özelliği daha kullanışlı.