#ikinciel satılık iPhone 13 Pro Sierra Blue 256
Son Fiyat : 32.200 e telefoncuya sattım hem de ekran koruyucular olmadan
Arkadaşlar iPhone 14 pro Max aldığım için telefonumu satıyorum. pil sağlığı %93 garantisi yıl sonuna kadar devam ediyor.
Spigen kılıf ve 2 adet ekran koruyucu yanında hediye
360 derece fiili marka koruyucu ve kılıfta mevcut.
sıfırdan farksız cihaz temizlik yönünden
almak isteyen yazabilir [email protected] mail adresine mail atabilir.
istanbul elden satacağım
sahibinden linki
https://www.sahibinden.com/ilan/ikinci-el-ve-sifir-alisveris-cep-telefonu-modeller-iphone-13-pro-sierra-blue-256-gb-bol-hediyeli-sifirdan-farksiz-1085092457/detay/




Allah bol sabır versin pahalı iPhone modeli satmak aşırı zor. Saçma salak mesajlar atıp duruyorlar.
hocam olmadı telefoncuya vereceğim biraz daha düşük fiyata bu hafta satılırsa satılır yoksa kadıköyde telefoncuya satacağım
@mesko Onlarda çok öldürüyor hocam cihazı. 30'a alırsa şükret yani.
@behzat hocam bir kaç defa sordum 32-33 dediler ama bilmiyorum telefon götürünce ne derler kılıf falan almazlar onları ayrı satmak durumunda kalırım o kötü olur. satılmaz ise yapacak bir şey yok malesef.
@mesko https://www.youtube.com/watch?v=yFz_3cMo8V4
Böyle yüksek fiyatlı ürünlerde düşüncem 35 i veren 40ı da verir tarzında olduğundan pek bi mantıklı yanını göremiyorum. İlla ki alan olur ona bişey diyemem tabi. Alan satan memnun olsun.
Evet öyle bir durumda var. 14 Pro 128 GB Amazon'da 40 bin lira şuan. Yüksek hafızalı iPhonelar satarken zarar ettiriyor. Çünkü alan adam en düşük hafızaya göre endeksliyor kendini.
hocam o işin sonu yok 14 pro Max 1tb olanı da gayet alabilir isteyen kişiler. ama bütçe belli bir seviyede ise sıkıntısı problemi olmayan cihaz almakta ben bir problem görmüyorum.
@mesko 35 bin TL verip bunu almak yerine 14 Plus 256 GB alıp 5k fazla öderim, aksesuarları da takmam kafaya. Telefoncu buna 32--33 verip kaça ve kime satacakmış çok merak ettim.
@definitive şimdi sattım 32 bine 35 civarına gidiyor telefon düz veya plus modellerine kimse elini sürmüyor. 5c bile daha çok ilgi görmüştür.
@mesko Hayırlı olsun. Biraz daha makul bir fiyat olmuş
@welle hocam 17k almıştım 32 satış oldu 1600 civarı Euro aldım zarar olmadı bana Euro cinsinden bile kar ettirdi telefon
Easycep seçenek olmaz mı?
yok hocam onlar hepten ölücü 28 veriyorlar Garanti vs bakmıyorlar bile saçma sapan bir yer. en iyisi Kadıköy telefoncuları sanırım en rahat orda satılacak. saçma sapan tipler arıyor cidden sıfır alacak adam sahibinden telefon bakıyor akli dengesi yerinde değil bunların tutan var sanki git al sıfır telefonu 40-50-60 ver yada 30a düz 13 al neden beni rahatsız ediyorsun şaka gibi cidden.
@mesko Ayrıca garantili cihaz bile olsa içini açıyorlar. O yüzden Apple garantisi iptal oluyor. Dün sana saçma salak tipler mesaj atacak demiştim. 😂
@behzat sorma hocam ya adamlar başka telefon almak istiyor beni arayıp kendini tatmin ediyor, fiyat çoksa pazarlık edelim anlaşmaya çalışalım bak bunu anlarım ama başka telefon almak isteyen iPhone bu para etmez diyenler oldu e pes yani konu bambaşka yere gitti. Kimi 20bin falan teklif etti bu kadar beklemiyordum cidden akıl alır gibi değil. :O
@mesko 20 bine resmî kayıtlı 13 Pro satan varsa hemen 10 tane alayım. 😂
@behzat hocam telefonu vereyim üstüne ceplerine harçlık koyayım anca o zaman tatmin olurlar yapacak bir şey yok 🙂 fiyatı biraz düşürüp satmayı deneyeceğim yoksa telefoncu yolu gözükecek
@mesko Facebook'un market kısmına ilan verin birde. Orasıda bayağı hareketli.
@behzat eyvallah hocam bilgi için 32k telefoncuya verdim kim alır diyen arkadaşa selam olsun.