Apple baya iyiyimiş. Mac os a alıştım 3 günde. Çok keyifli ve stabil.
Yaşasın Yüce apple. 🙂

Apple baya iyiyimiş. Mac os a alıştım 3 günde. Çok keyifli ve stabil.
Yaşasın Yüce apple. 🙂

Son bir saat içinde 283 ziyaretçi, 77 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Windows'ta Dünya düzmüş diyorlar.
Yaaaaaa özgür offfffff. Hocam yazılacak şeymi. 🙂 🙂 2 gündür tüm arkadaşlarımı trolledim. 🙂 mac aldım diye.
Sen şimcik niye bozayisun trollüğümü yav. 🙂
@tarikkaya TS kullanan arkadaşın mı var? 😲
@alptekinck Kelime olarak mı?
@ozgurg Facebook, intagram, diskort ve whatsapp da paylaştım. 8 kişi hayırlı olsun dedi. Video görüşmeyle aldığım maci tanıttım. Hüsrana uğradılar. 🙂
Bir hayırduası da xerox alto için alalım.
Onu bilmiyorum.
@tarikkaya Machintosh UI'ı ilk Xerox geliştirmiş ve steve Jobs da etkilenmiş görünce ve kopyalamış yada haklarını almış . Ondan da Bill gates kopyalamış ve bu günkü fare ile gördüğün objeye tıklama arayüzü doğmuş işte.
Kaç yıllık ağabey bu linux Xd
Özgür bozdu işi. 🙂 Findows 10.
@tarikkaya Winos98 ciyiz biz
@tarikkaya agabey Mac kullanıyorum zaten özgür bey e ihtiyacımız yoktu hani :p
@tarikkaya Ben nasıl bozdum anlayamadım hala.
@ozgurg aslında sadece espri yapmış ama esprisinde Windows geçince @tarikkaya işin aslını anladı sanmış 😄
800x600 cozunurluk herhalde 😀
1400x1050 piksel.
aaa bak sen media player (wmp) apple da varmış 😁
🙂 🙂 Yeni geldi. Bak ne güzel öğrenmiş de oldun 🙂 🙂