arkadaşlar 50- 60 liralık kulaklık önerebilirmisiniz
Teknoseyir gündemi
#işbankası#HaftalıkGündemeMalzeme#WhatsApp#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#ForzaHorizon6#Steamyazindirimleri#steammachine#naysSon bir saat içinde 273 ziyaretçi, 69 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Kafaüstü
kulak içi mx270 den iyisini bulabileceğini sanmıyorum
Kafaüstü
1 hafta kullanma imkanım oldu güzel kulaklık da. Çok pahalı
3 link vermişin görmedim 🙂 iphonenin kulaklıkları @sertac
Nası aynı sesi vermiyor ya aynı kulaklık değil mi çok saçma olmuş ozaman kutusundaki kulaklık 100 tl felan 😀