#sağlık Kronik sağlık sorunlarınız varsa, kurtulmanın formülü çok kolay, 20 gün aç kalmak, günde 200gr ile beslenin tüm kronik hastalıklarınızdan kurtulun.
Son bir saat içinde 82 ziyaretçi, 15 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Bu süreç, otofaji (kelimenin ilk anlamıyla “kendi kendini yeme”) adı verilen doğal bir süreç aslında. Vücudunuzun kendi için ev temizliği gibi bir temizlik yapması anlamına geliyor aslında: Vücudunuzdaki hücreler, ölü ya da hasar görmüş hücre artıklarını yakalayan membranlar üretir, bütüb hastalıkların tek sebebi ihtiyaçtan fazlasını yemek. kronik hastalıkların çoğu 30 veya 35 yaşından sonra başlıyor,gençlerde kronik sorunlar pek olmaz,
Sizin ihtisas alanı neydi?
boğaziçi bilgisayar mühendisliği 🙂
Anlıyorum.
Açlıktan ölerek mi kurtuluyoruz?
evet kardeşim 🙂
Doktor kontrolünde yapmazsan büyün hastalıklardan kurtulup tahtalı köy gezintisi çıkıyorsun ☺️
Tip 1 diyabet hastalarına kesinlikle uygun değil.
Doktor kontrolü şart 🙂 onsuz olmaz 🙂
200gr ne yenecek, instructions are not clear.
o kadar detaya giremeyeceğim 🙂 her insanda farklı olabilir 🙂
Ben uzun süre denedim, herkesin kaldırabileceği bir şey değil. Günde tek öğün istediğim gibi yiyordum gram falan sınırı yok, aralıklı oruç olarak yaptım. Sonuç olarak kendimi daha iyi hissettim, tansiyon sorunum vardı o ortadan kalktı. 16-8 veya 18-6 şeklinde de yapılabilir. Ben en son 23-1'e kadar gelmiştim. 🙂
e bu benim normal rutinim, gunde 1 ya da 2 kez yemek 😃
irade gerekiyor doğru 🙂
@suicide 3 öğün fazla zaten, 2 öğün kesinlikle yeterli.
@suicide Mevzu öğün sayısından çok aç kalınan sürenin maksimuma çıkarılması. 8 saat içinde ne yaparsan yap fakat geri kalan 16 saatte yemek vs. yi bırak su sade çay kahve soda dışında hiçbir şey yenilip içilemiyor. Meyve kuruyemiş aklına ne gelirse yasak..
@runforrest aksamdan aksama yemek yiyorum, gun icinde de su disinda pek bir sey tuketmiyorum. tabi istisna gunler olabiliyor bazen 🙂
yahu zaten hastalık öldürmez, ecel bittiyse yapabilecek bir şey yok 🙂 pamuk olayı.
@sen-gilgames-misen temiz gitmiş, Rabbim kimseye minnet etmeden emanetini almayı nasip etsin.
@sen-gilgames-misen neye inandığı bizi ilgilendirmez, beslenme konusunda aynı fikirde değilim 🙂
Hasan şuda olabilir. Çizik yeşil zeytini bala batırıyoruz. Sonra arkadan duhül yapıyoruz. 10 gün 3 saatte işlem tamam.
buda değişikmiş araştıracağım. paylaşım için teşekkürler.
az yemek az spor yapmak vb entropiyi düşürür yıkımın bünyede azalması ömrü uzatır beden kendini yeniler vs, burdaki gürüh bu konulara pek kafa yormaz her şeyi
1 yada 0 olarak görür, o yüzden dediklerini anlayacak insan pek çıkmaz bu forumda 🙂
bende bakayım 🙂
@sen-gilgames-misen ok teşekkürler.
@FahrettinKoca @Egm