Elon Musk'tan haz etmem ama bu yaptığı gerçekten komik olmuş. Tam sevenlerinin, seveceği bir ergenlik. 44 milyar USD gidiyor bari eğlenelim modunda.
https://twitter.com/elonmusk/status/1585341984679469056
Teknoseyir gündemi
#işbankası#HaftalıkGündemeMalzeme#WhatsApp#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#ForzaHorizon6#Steamyazindirimleri#steammachine#naysSon bir saat içinde 267 ziyaretçi, 70 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Ciğeri beş para etmez hareketler.
cigeri cok para eden hareketler mi gordun bizim ulkede 😀 hahaha
Tiyatro. Bir gün bu alışveriş ve diğer tüm işlerinin gerçek hikayelerini öğreceğiz kanaatindeyim.
Neyse bakalım LP ne yapacak...
Batıracak ama, aslında iyi olmadı....
Amerikalı Jet fadıldan twitter konusunda ümitliyim. Mevcut yönetimin kılını kıpırdatmadığını düşünüyorum.
Yapay zekasını eğitecektir. +sosyal mühendislik