https://m.bloomberght.com/akilli-telefon-pazarinda-8-yilin-en-kotu-3-ceyregi-2317466 #HaftalıkGündemeMalzeme
Son bir saat içinde 96 ziyaretçi, 37 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.

E yeter artık doydu tüketici.
Eski sürüm kullananlara, bilerek yazılım tarafını baltalamasalar eldeki cihazlar hala uzun bir süre iş görür.
Bu gidişle öyle yapacaklar gibi duruyor. En kötü And. sürümlerinden birisinde zorlayabilirler...
Keşke ekonomiden değil de insanlar gereksizliğini anladı diye düşseydi pazar.
Mi 6 ile 5. seneme giriyorum.
Şu an piyasadaki istediğim telefonu alabilecek durumum var ama 4.5 senelik cihaz kullanıyorum. Çünkü yenilerinde ilgi çekici hiç bir özellik yok. Kamerayı geliştir işlemciyi hızlandır bitti gitt.
Aynen, S3 7 sene kullandım, izin verselerdi hala kullanıyordum. Şimdi oto navigasyon ve web kamera olarak kullanıyorum.