Anker benim için artık uzak durmam gereken bir marka. En azından Premium adı altında sattıkları pahalı ürünlere artık hiiiç yanaşmam. 2 kulaklık aldım 2’sinde de öve öve anlattığı ANC çöp oğlu çöp. Hadi ANC beceremiyorsun, ses kalitesini ve dengesini neden bozuyorsun..

Yakında bir inceleme paylaşırım. Şu sıralar Amazon’da indirim varken önden söyleyeyim dedim. Eğer ANC ve Müzik ön planda kullanırım derseniz almayın. Açık ve net. Eğer sadece müzik ön planda ise, onda da daha ucuza daha iyi alternatifler bulunabilir olduğunu düşünüyorum. Tamam kötü değil, ama voaavv sese bak da dedirtmiyor.

Anker Q30 ve Air 2 Pro için bu dediklerim geçerli.

BeğenFavori PaylaşYorum yap