~2.5 hafta önce Türkiye’deki büyük bir bankanın mülakatına girmiştim. Olumlu da olumsuz da olsa haber veririz dediler. Hala ses yok. Ayıp değil mi bu şimdi..
Son bir saat içinde 82 ziyaretçi, 15 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Büyük derken neye göre büyük? Bana göre bakkal kadar kurumsallar.
ben terkardan rahatsız ediyorum. Durum nedir diye. hatırladmadınız diye
ayıp
1 aya kadar bekleyin
@nordre 1 ay sürüyor büyük firmalarda bu işler. bende öyle olmuştu
Beni de bir yemek sipariş firması online mülakata çağırıp mülakata gelmemişti 🙂
2 ayrı bankada çalıştım, birçoğu ile de görüşmeye girdim. Genellikle teklifi 2 gün içerisinde yapıyorlar. Olumlu veya olumsuz bir geri dönüş olmaması durumunda genel olarak CV havuzunda bekletiyorlar. Şube veya işkolunda çalışacaksan Allah şimdiden yardımcın olsun.