Samsung lansmanında tablet ve telefonların plus olanı çok hoşuma gitti ama hala kulaklık girişini yer olmasına rağmen inatla koymamalarına gıcık oldum.
Son bir saat içinde 89 ziyaretçi, 52 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Ultra çok büyük olmuş alayım da ekmek yaparken fırına atması kolay olur 😀
Sağlıksız yemekler lezzetlidir,
Hoşuma giden tabletler alım gücümün üzerindendir... 🙂
Fırına bile sığmaz o tablet. Hem fırını hem tableti bozarsın😀.
Sitede iPhone 12 Pro Max'i yanlışlıkla fırına atan biri vardı, o siz miydiniz yoksa? 😀
@pizza Yok 😄 Bizimki büyük ekmek fırınlarından kendi ekmeğimizi kendimiz yapıyoruz ona istinaden 😃
kulaklık girişi koymamaları heralde buds satmak istemeleridir bir de genel kitle sese o kadar ince detayıyla önem vermiyor
14'' olanı açıkçası tablet olarak değerlendirmiyorum ben, bildiğin bilgisayar