Eskiden ucuzluk marketlerine gelen telefonlar ucuz olup günlük Whatsapp, Instagram vs kullanımında sorun çıkarmayacak telefonlardı. Ama bu nedir yahu ? Yıl oldu 2022 hala 10 sene öncesinin donanımı var ? 1 GB ram çok komik. 😀 Anne-baba telefonu bile olamaz bu. Mediatek işlemcisi 2013'te çıkan GM Discovery ayarında.

Bunun yerine ikinci elden kaç senelik iPhone 5S-6 falan alınsa çiçek gibi kullanılır. 😀

BeğenFavori PaylaşYorum yap