@pope ve @pizza çok övdünüz sonunda mx seti aldım 😀 Pahalı oldu ama neyse artık 5 taksit ve 2022 vergisinden de düşeceğim 😅

@pope ve @pizza çok övdünüz sonunda mx seti aldım 😀 Pahalı oldu ama neyse artık 5 taksit ve 2022 vergisinden de düşeceğim 😅

Son bir saat içinde 117 ziyaretçi, 44 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Hayırlı olsun, güle güle kullanın. MX Master 3'ü benim gibi beyaz almayarak büyük akıllılık yapmışsınız 😀
Elim gitti geldi beyazı almak için ama sonra bu çok kirlenir diyip vazgeçtim 😄
@coppermine - Biraz kullanım senaryosuna da bağlı. 3 günde bir temizlenmeyi gerektirecek kadar çok kirlenmiyor ama hiç kirlenmiyor diyerek yalan da söyleyemem 😀
Bende beyaz olanı aldım birazdan gelecek umarım çabuk kirlenmez 🙂
@macuser size de hayırlı olsun, beyaz modeli güzel gerçekten.
@macuser - Benimki Mart'ta 2. yılını dolduracak, bakınca kullanılmış olduğu belli oluyor ama sapsarı kirli değil. Unutmazsam eve gidince bir foto çekeyim 😀
@coppermine teşekkürler hocam sizde güzel günlerde kullanın 🙂
@pizza benimde akşam gelecek hocam ama uzun kullanımda ne olduğunu görmek için fotoğrafa hayır demem 🙂
@macuser - Unutmadan atayim 😀
@macuser
@pizza Teşekkürler hocam benimde cihaz geldi bu arada 2 yıl kullanmışsınız ama tertemiz bakmışsınız
Güle güle kullanın. 🙂
Teşekkürler.
Hayırlı olsun çok güzel mouse. Klavyeyi niye tam boy tercih ettiniz onu merak ettim ama 😀
Teşekkürler. Bu evde sabit duracak ve ben num pad kısmını aktif kullanıyorum excel’de filan. O yüzden tam boy aldım.
@brave arada Almanca mailler de atmam gerekiyor, bir de ilerde ikinci elde satmak istersem Almanca layout daha kolay satılıyor burada. Yalnız ilk başlarda QWERTZ klavyeye alışmak zor oldu, Z ve Y hep karışıyordu 😅
@coppermine - Ben sürekli QWERTZ ve Türkçe QWERTY arasında değiştiriyorum. Nasıl olsa tuş yerleşimi açısından bir fark yok. Layout değiştirmenin Win + Space gibi kolay bir kısayolu oluşu daha da kolaylaştırıyor.
Hayırlı olsun. Uzun süredir bu ikiliyi bende kullanıyorum. Genel olarak memnunum. Sadece klavyenin aydınlatmayla ilgili bir ayarını istemeden bozdum ve hala düzeltemedim. Bir düzeltebilseydim süper olacaktı.
Teşekkürler, aydınlatmada genel bir sıkıntısı var galiba, ikinci elde satılanlarda alt kısmı kısık yanan yada bir kısmı yanmayan çok model gördüm. Aydınlatmayı sanırım kapalı kullanırım ben.
@coppermine Benim sorunum söylediğiniz tipte bir sorun değil. Şöyle anlatayım; Ben cihazı ilk kullanmaya başladığımda otomatik parlaklık ayarı vardı. Ortam ışığına bakarak gündüz ışıklar yanmazken, akşamüstü ve akşam otomatik ışıklar kendi yanıyordu(ki bir ayar yapmazsanız sizinki de o ayarda çalışacaktır muhtemelen). Daha sonra bir gece ets2 oynarken birden klavyenin ışıkları gitti. Bende o karanlıkta görmeden 1-2 tuşa bastım. Sonradan aklıma şarjının azaldığı geldi ve kabloyu takıp şarj ettim. Şarj sonrası ise aydınlatma ortam ışığına göre yanmamaya başladı. Bir şeyler denedim, ama olmadı. Bende akşam kullanırken hep manuel olarak aydınlatmayı açıyorum.
@coppermine Dün sana bu durumu yazdıktan sonra, bugün akşamüstü klavyenin aydınlatması kendi kendine yanmaya başladı. Demek ki düzelmesi için bu durumu yazmam gerekiyormuş 🙂
@erinceray 😂Hesabımızı klavyeden yazdıysanız içindeki yapay zeka durumu anlayıp düzeltmiş demekki 🤣 düzelmesine sevindim.
@coppermine Epeydir sürüyordu sorun. Bakalım tekrarlayacak mı? Yoksa yarın yine sorun devam edecek mi?
Hayirli olsun, gule gile kullanin! Klavye hakkinda deneyimim yok ama MX Master dan bende memnunum, guzel mouse.
Teşekkürler, çok fazla olumlu referansı var, doğru bir seçim yapmışım demekki 😊
klavye sessiz mi? çıkıçıkımı ?
Gayet sessiz, kaliteli laptop klavyeleri gibi.