Redditte biri paylaşmış türkiye baya vejeteryan bir ülkeymiş diye. Altta biri de yoruma yazmış “ ne vejeteryanlıüı enflasyon ekmek alacak paraları yok et ne ki” demiş. Bizi böyle alay konusu ettiler her yere.

Redditte biri paylaşmış türkiye baya vejeteryan bir ülkeymiş diye. Altta biri de yoruma yazmış “ ne vejeteryanlıüı enflasyon ekmek alacak paraları yok et ne ki” demiş. Bizi böyle alay konusu ettiler her yere.

Son bir saat içinde 290 ziyaretçi, 119 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
onu yazanda türktür sen merak etme
subreddit türkiye zaten 😀
@redmaner olabilir. başkasının ağzından yazmasını kastediyorum
Hak ettiğimizi buluyoruz yavaş yavaş,
Allah belamızı verdi,fragman izliyoruz şimdilik.
Neden alay konusu olalim ki ? gercekleri soylemis her kim soylemisse, bu yuzden zorunuza gitmesin bence ( tabiki size gore dogru olmayabilir, o zaman baska ).
Bunlar daha ön gösterim.Ekmeği dilimle alalım o zaman show başlıyacak.Ve ülke olarak uzaya çıkacağız.
Migros'ta falan yapılıyor ki zaten; kilo ile parça ekmek alabiliyorsunuz.
@lterlemez Açık söyliyeyim.Uzun zamandır migrosun yanından bile geçemiyorum.İçerisi nasıl bilmiyorum.Sağolsun bakkal marketlerinde en ucuz ne ise onlar ile geçimimi sağlamaya çalışıyorum.
Kurbanlıklar sayılmıyor sanırım.
Donas nasıl bu kadar popüler peki? 🤔