Redditte biri paylaşmış türkiye baya vejeteryan bir ülkeymiş diye. Altta biri de yoruma yazmış “ ne vejeteryanlıüı enflasyon ekmek alacak paraları yok et ne ki” demiş. Bizi böyle alay konusu ettiler her yere.

BeğenFavori PaylaşYorum yap