Adamların savunduğu düşünceye bak ya 🙁 Bu sürece orta kesimin tamamen yok olacağını, insanların yıllarca açlık ve geçim sıkıntısı çekeceğini söyleyen yok. Özendiğimiz ülke Çin galiba.

BeğenFavori PaylaşYorum yap