Bu ney la
Son bir saat içinde 214 ziyaretçi, 69 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.

Fake
Bu pistte yağmurda bu grafik var ama oyunda sürüş çok kötü. Sürüşü hiç yapamamışlar.
https://www.youtube.com/watch?v=99TJivD8-DE 3:36-6:54 aralığında konuyla ilgili detaylı bilgiyi alabilirsin. Göze bu kadar güzel gelmesini sağlayan gerçekçi kafa hareketleri sadece replay modunda mevcut. Oyunu oynarken nasıl göründüğü videoda gösteriliyor.
480p ile telefondan izlediğimde iyi yapmışlar demiştim. Ama şimdi 34 inç monitörde 1080p izleyinde özellikle direksiyondaki kare atlarmışcasına keskin hareketler göze batıyor. İlk başta atlamalar makinadan kaynaklı zannettim ama videoda öyleymiş.
Bir de gerçekte olsa 47 defa düşmüştü o hareketlerle.
Sürüşte çok berbat görünüyor bu. Enis Kirazoğlu videosunu yapmıştı. Replay görüntüsüymüş bu ayrıca oynarken böyle değil. https://www.youtube.com/watch?v=99TJivD8-DE
Sürüş motosiklet kullanan biri olarak gayet normal. Uzun zamandır oynuyorum. Replay görüntüsü de yanlış. Biri kask kamerası modu, diğeri sadece ön kamera modu. Racing motordaki dinamikler ile naked motorun dinamikleri de çok farklı. Replay ile farklı oluyor durumu yok.