Teknoseyir'in gönlü zengin bonkör seyircisi Mete Karabıçak arkadaşımızı merak ediyorum doğrusu. Her canlı yayında en az 500 TL katkı sağlıyor. Sitede takılıyor mu acaba?
Son bir saat içinde 164 ziyaretçi, 89 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Bekar mi 😛
Yapma Burak, ateşle oynuyorsun.
🤔🤔🤔 aklimda deli sorular
🏳️🌈🏳️🌈
Kahkaha attım. 😂
Dolarla maaş almasa o bağışları yapamazdı zaten 😊
Helal olsun, sevdiği platformu oldukça bonkör şekilde destekliyor. Sağolsun.
Kendisine teşekkür ediyor ve daha çok kazanmasını temenni ediyoruz.. 🙂
Mesleğini bağışlarmisin? Mete karabacak bağislamam, affetmem
Yazılımcıyım. Yazılım firmam var.
@mete-karabicak stajyer cocuk lazim mi?...basarilar abi...
@gordonfreeman kv palanin pabyon sahnesi,soliste icki ismarlamasi...
Gençler teşekkür ediyorum iyi dileklerinize. Soruyu cevaplayacak olursam sitede pek takılmıyorum. Ancak iletiyi fark eden bir arkadaşım uyardı ben de öyle siteye girdim.
Arkadaşınıza da selamlar. İyi ki haber vermiş. Desteğiniz için teşekkürler.
Yok bot değil. Evet bazı yayınları tümden izlemiyorum ancak çoğunlukla tamamını izliyorum.
TS Onur Ödülü verilmeli valla 😀
Evet siteye çok giremiyorum. Geçen anahtarlık için girdim, anahtarlık alamadan çıktım. 😀
@gamsizm anahtarlık kaldıysa abiye göndermeniz lazım bence.
@mete-karabicak Sizinkini ayırdım ben ama iletişim için [email protected] Hediye bizden 🙂
@gamsizm Teşekkür ederim. Çok naziksiniz.