Bugün özellikle 17.50 civarında e devletime defalarca giriş denemesi yapılmış. Bunu botlar mı bu şekilde deniyor anlamış değilim. İşin kötüsü çift korumayı aktif hale getirmek için ille de kendi authenticator uygulamasını yüklememizi istiyor. 🙁

Bugün özellikle 17.50 civarında e devletime defalarca giriş denemesi yapılmış. Bunu botlar mı bu şekilde deniyor anlamış değilim. İşin kötüsü çift korumayı aktif hale getirmek için ille de kendi authenticator uygulamasını yüklememizi istiyor. 🙁

Son bir saat içinde 121 ziyaretçi, 17 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Aynı şey benim de başıma gelmiş. Sanırım saldırı var.
Bana da denemişler bu sabah.
Benim de başıma geldi. Muhtemelen sql dump sızdırdılar yine
@kosmeremake de aynı sorundan bahsediyordu öğlen.
😀 #HaftalıkGündemeMalzeme hayırlı olsun o zaman şimdiden. Kötü olan 1 saat engel atıyor sonrasında. Yani TC'ni bilen adamlar sürekli zorlasa yada o an denk gelse acil bir şeye *ıçtın.
yaptım onu şimdi haklısınız.