Selam arkadaşlar, 3 yıllık Xbox Live Gold alıp üstüne 1 aylık Game Pass Ultimate aldığımızda 3 yıllık Game Pass Ultimate üyeliğini muhabbeti halen devam ediyor mu ? Yakın zamanda işlemi yapan varmıdır ?
Son bir saat içinde 159 ziyaretçi, 88 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Bitti o olay
Temmuz sonu gibi yapmıştım ama ben 3 yıl değil 30 ay + 1 ay ultimate ile 31 ay olarak yaptım, gücümüz ona yetti.
bu ay yapan varmı acaba ? Microsoft sitesinden Xbox Game Pass Ultimate almaya çalıştığımda bu uyarı çıkıyor. en son cümleden anladığım kadarıyla devam ediyor gibi gösteriyor ?
Yolladığınız görsele göre devam ediyor. 3 yıllık maliyeti ne oluyor acaba? Ben de düşünüyordum ama hiç araştırmadım.
Xbox Live Gold Üyeliği - 12 Ay 239,00 TL
Xbox Game Pass Ultimate , 44,99 ₺/ay
3 yıl devam ediyorsa. 761,99 tl civarına denk geliyor. live gold'un fiyatını hepsiburadada bir satıcıdan aldım. en ucuz orada gördüğüm kadarıyla.
Emin olmak lazım ama tabi. Xbox Game Pass Ultimate 3 yıl yada 1 yıl yapılmaz ise boşa gider. 3 yıllık gold aldığımız ile kalırız 🙂
1 tane ile deneme yapılabilir ama sakın Ultimate aktive etmeyin o arada. 6 aylık Live Gold ekleyin hesaba, sonra 45 lira karşılığı Ultimate'e yükseltin seçeneği çıkıyorsa devam ediyor demektir. Ona göre 3 yıla tamamlayacak kadar Live Gold alınır, sonrasında Ultimate'e yükseltilir.
Hepsiburada ve XBOX sitesindeki hediye kartının aynı fiyat olması güzel olmuş. Birkaç gün öncesine kadar Garanti bonus ile 50TL bonus da kazanılabilirdi. Şu an Bonus Piu Hepsiburada kartı ile %5 bonus alınabilir 3 yıllık 717TL harcamada.
Şu yazdıklarınızı anlamak için nereden mezun olmak gerekiyor. Ulan bir XBOX alsam bir de bu çetrefilli şeyleri anlamaya zaman ayırmam gerek. Of anam of...
mevcut normal gamepass veya live gold aboneliğin varsa, en üst paketi aldığında mevcut hakkın en üst paket haline geliyor.
Aylardir buna bakiyorum. Surekli "vardi ama yakin zamanda bitti" mesaji geliyor. Bir turlu emin olup girisemedim. Microsoft'un sitesine gore ceviriyor ama 1e 1 oranda degil, daha dusuk oranda ceviriyor. Mesajlarda yazanlara gore 1e 1 upgrade oluyor. Dener ve basarili olursaniz lutfen burayi guncelleyin.
Denerseniz beni de bilgilendirebilir misiniz rica etsem.
Halen geçerli bugun 2 yıllık game pass ultimate e dönüştürdüm.