#TeknoSeyir Değişmiş 🙂 Daha Dolu ve Güzel Olmuş.
Gerçekten Bravo @hkellecioglu çalışıyor , harika olmuş.

#TeknoSeyir Değişmiş 🙂 Daha Dolu ve Güzel Olmuş.
Gerçekten Bravo @hkellecioglu çalışıyor , harika olmuş.

Son bir saat içinde 134 ziyaretçi, 17 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
sağ sidebar sola geçmiş biraz
üstteki üçlüyü dörtlemek lazım
Olabilir ..
Üstteki üçlünün işi biraz karışık bir çözüm düşüneceğiz ama
Katılıyorum.
Puahahaahah çok boş resimsiz yorum olacaktı ama 🙂 Ayrıca Mobilcileri Unutmayalım @dbswell
Mobilden giriyorum ekran görüntüsünü merak ediyodum.
Adamsın @brtlvcl 🙂
her taraf beyaz üstü siyah olunca karmakarışık bir şey olmuş. renk konusu halledilmeli bence. güzel değil.
renkler kolay iş sonra halledilir (developer kafası) 😀
Bence Tema konusu gelmeli düşüncesindeyim ama şu anda iyi olmuş.
Teşekkürler @cihan-ince
2 ay önceki tavsiyemi nispeten dikkate almışlar gibi 🙂 http://teknoseyir.com/durum/117078
Bence daha karışık olmuş. sadelik gitmiş...
- sadeliğin gittiği konusuna katılıyorum, ilk girdiğimde çok karışık geldi. ama bunun büyük kısmı da renklerden kaynaklı, 3 sütun da aynı font, aynı, renkler vs. olması. tema değiştirme isteklerini artıracaktır.
- ama @hkellecioglu daha çok takıldığım nokta; normaldeki sayfa genişliği ile arama sonucu gelen sayfa genişliği farklı. arama sonucu gelen sayfalar halen 2 sütun...