Bir abimizin arabası, temiz kullanılmış. Birkaç parça boyası var sadece oda şundan ötürü: gece eve dönerken karşısına köpek çıkıyor bu abimizin ve bariyere sürtüyor. Parça değişmedi düzeltilip boyandı.
İlgilenen olursa eğer Mert'ten gördük aradık derseniz güzel anlaşırsınız. 🙂
Son bir saat içinde 185 ziyaretçi, 60 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.

Hemen buluşmaya çağırırız gerisi kızılcık sopasıyla hallolur. 😂
Şaka bir yana araba güzel keşke daha ucuza olsa ama yapacak bişey yok. 🙂
147 ay taksit olur mu 😃 Fotoğrafları arttırması lazım hit için içeriden ve bagajdan pozlarla beraber tavsiye olarak
İlettim, sonradan koyuluyorsa halleder Reco. 🙂 Eyvallah. 🙂
100’e anlaşalım
Recoyu ara 100 de bakalım ne diyecek. 😀 😀 😀
Tekirdağdan Muğlaya gelene kadar söver valla. 😀
@m-ahmet Tek kelime daha edersen 90 olur
@m-ahmet aboovv Tekirdağlıdan mal mı alınır ya? Bizim askerde vardı bir tane de. Boyna sövüyordu her şeye 😀
Güzel araçmış. 100 bin civarı olsa el sıkışırdık 😀 Birde valla şu sıra aracı satması zor. Gitmiyor gördüğüm araçlar. Sahibinden'de yazan fiyatlar da çok şişirilmiş. Herkes de oraya göre fiyat yazınca.
Neden bir insan kullandığı arabasının markasını doğru yazamaz? Denk gelseydi bana ilan girip bakmazdım bile 🤣
Almanca zor bir dil. 🙂