https://www.hepsiburada.com/iiyama-g-master-gb3266qsu-b1-32-1ms-144hz-freesync-curved-oyuncu-monitoru-p-HBCV000004QXJZ sizce bu nasıl.
Son bir saat içinde 89 ziyaretçi, 52 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Markası bile "iyi ama" 😀
Bu fiyata ne olduğu belirsiz bir markadan monitör alınmaz bence. iiyama diye bir şey imkanı yok 4.200 etmez 😀
Servis durumunu bir kontrol edin fena bir marka değil
iiyama gayet iyi bir markadır.
@cansimit @coppermine Şöyle bir baktım da rtings’te incelemesi bile yok bu markanın. İlk defa duyuyorum. Belki gerçekten iyi markadır da rtings’te incelemesi olmayan monitörü almak kumar gibi bir şey oluyor 😀
@pope monitörler direkt ilgi alanımda olmasa da iiyama markasını duymuşluğum var. Hatta enson bizim firmanın kurumsal satın alma kapsamında tüm toplantı odalarına bayaa büyük iiyama tv/monitör/akıllı tahta (tam adını bilemiyorum artık) konuldu. Baya kullanışlılar.
Curved önermem.
Vievsonic ile aynı yaşta ,ama son serilerinde çabuk arıza yaptığında dair yorumlar okudum amazonda
ben iiyama kulaniyorum uzun senelerdir suanki monitorum de iyi yama bozulma filan birseyi yok cok saglam bendeki iiyama G-Master G2730HSU 75 hz free sync