Aramızda S20 FE kullanan var mıydı? Telefonu sipariş ettim. Şuan kargoda. DH'de konusuna denk geldim de. Birkaç sayfa okuyunca daha gelmeden telefondan soğudum. Ağırlıklı olarak ekranından, güneş altında görünmemesinden ve ısınmasından şikayet ediliyor. Bu sorunların olması hakikaten muhtemel mi? İncelemelerinde hep olumlu bahsediliyordu özellikle bu konular özelinde.

Ayrıca amiral gemisi modellerinden farklı olarak Dynamic Amoled yerine Super Amoled kullanılmış. Bu herhangi bir sorun teşkil eder mi? Şu amoled yanığı mevzusundan korunmak için nelere dikkat etmek lazım?

BeğenFavori PaylaşYorum yap