Bu işsiz güçsüz psikolojik problemli arkadaş yüzünden kulaklık alamadım. Tam bir kulaklık beğeniyorum gecikme problemi olduğunu anlıyorum. Başka kulaklık beğeniyorum mikrofon kalitesi düşük derken kayboldum tws içinde.
50 tane kulaklık denemiş 20 tane dinleyince zaten hangisi iyi hangisi kötü hatırlamak imkansız.

50 TWS KULAKLIK TESTTE | Hangi Kulaklığı Almalıyım?

Bu videoda Dünya'da bir ilk olarak tam 50 adet TWS tam kablosuz Bluetooth kulaklığın mikrofon karşılaştırmasını yapacağım. Araç trafiğinin yoğun olduğu bir c...
BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • KRAK3NN @passenoir

    Valla benim bildiğim zaten bu kablosuz kulakların hepsinde mutlaka en kötü 1 saniyelik falan gecikme var.

  • Johan @johan28

    Ya bazen gerçekten çok araştırmak iyi olmuyor. Çok fazla araştırıyorum oradan biliyorum, eğer bir ölçüm standartı yoksa sıkıntı büyük.

  • cgdincer @cgdincer

    Sonuç: Ne kadar para o kadar köfte.

  • revenge @revenge

    Tavsiyemdir.
    TWS işinden uzak durun.
    Teknoloji hala emekleme aşamasında.
    15 model kullandım. Yaklaşık 15 model.
    Hepsinde benzer sorunları gördüm.
    Ağır bir gecikme. Bir iki modelde gecikme katlanılır düzeydeydi.
    Mikrofon kalitesi için TAOTRONİCS A10 en iyisiydi. Diğerleri ortalama.
    Ses kalitesinde EDİFİER TWS-1 PRO en iyisiydi.
    Her kulaklıkta kopmalar oluyor. 5.2 destekli olanlarda ve APTX Adaptive olanlarda iki sürücü arası kopmalar yaşanıyor. A10'da da benzer durum oluyor. Android cihazlar zorla SBC'ye bazı kulaklıkları çekiyor. APTX olanlarda da gecikme mevcut. Kopkmalar oluyor.

    Sürücüler arası kablo olmaması güzel. Ama, BT teknolojisi çok köhne. Çok zayıf. Bu nedenle kopmalar yaşanıyor.
    Bazen iki sürücü arası gecikme farklı oluyor. Müzikte bile anlaşılıyor.

    Çok farklı bir durum.

    Sırf ucuza kaçmak için uygulama desteği bile vermeyen markalar var. Verdiğini belirtip, boktan bir uygulamayla sizi başbaşa bırakan EDİFİER gibi markalar da var.

    Çok ürün denedim. Hepsinde aynı sorunlar var. Bir tek TAOTRONİCS SL 97 idare ederdi.

    A10 bile 5m mesafeden kopmaya başlıyor. Telefon ön cepteyken kopuyor.
    Çok garip.

    Boyundan kablolu olanlarda hiç sorun yaşamadım. Çok sayıda da böyle model kullandım.

    Bu arkadaş pek güvenilir dğeil. Buna güvenerek ürün de aldığım oldu. Sonuç; tam anlamıyla hüsran.

    TAOTRONİCS HB'den alırsanız eğer, fark ettiğim bir durum var. Yenilenmiş ürün gönderiliyor. Kaç tane aldıysam pazarcı poşetine koyulmuş ürün geldi. Üstelik ürünler yenilenmiş. AÇınca anlıyorsunuz.