Mercedes SL Roadster
Oynar başlıklı ekran la geliyormuş.
Ha biz pis fakirleri ilgilendiriyor mu ,hayır

Mercedes SL Roadster
Oynar başlıklı ekran la geliyormuş.
Ha biz pis fakirleri ilgilendiriyor mu ,hayır

Son bir saat içinde 185 ziyaretçi, 60 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
ben başlıkta oynuyor, ne var ki yani, hayret bişey..
Neymiş ki eski arabamdaki Alpine INA-N333R da yapıyordu aynısını
Alpine’den baska bir örnek:
Çabuk bozulur. Flex kablo falan filan. Alcaktım vazgeçtim....
Aynen. Elektronik falan da sıkıntı çıkarabilecek şeyler. Renault 12 alacağım sırf bu yüzden.
@emir-akdemir karbüratötlü versiyonundan olsun.
Tıraş bıçağımım başı oynasın bana yeter 😁
Tam kazaya sebep olacak sistem.
Ondan daha önce dandik arayüz ve performans sorunlarına odaklansınlar bence. Dandik harita da bile kasıyor bunların arabaları. Çöpten bir tık hallice olan UI ayrı bir konu. https://teknoseyir.com/durum/1404070
Ne büyük teknoloji!