Murat Gamsız @gamsizm 13 Temmuz 2014 - 20:58 Bu gece Tozlu Raflar'da donanım tarihinde önemli bir güne, 21 Haziran 2004'e gidiyoruz. BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 35 15 Emre Hasan Erol @erolemre saat kaçta geliyor murat 13 Temmuz 2014 - 20:59 Yanıtla Beğen Murat Gamsız @gamsizm 00:00 13 Temmuz 2014 - 21:01 Yanıtla Beğen 1 Agab @agab Asus P4P 800-VM kartım var hala çalışıyor bilmiyorum ne zaman çıktı 😀 13 Temmuz 2014 - 21:03 Yanıtla Beğen Murat @mrt1986 @gamsizm Murat abi videolar çekildikten ortalama ne kadar süre sonra yayına hazır hale geliyor. 13 Temmuz 2014 - 21:05 Yanıtla Beğen Murat Gamsız @gamsizm Ürüne ve yayın akışına göre değişir. Duruma göre ertesi gün de hazır olabilir. 13 Temmuz 2014 - 21:07 Yanıtla Beğen Murat @mrt1986 @gamsizm peki hiç canlı yayın yapmayı düşündünüz mü ? 13 Temmuz 2014 - 21:16 Yanıtla Beğen Murat Gamsız @gamsizm Düşünüyoruz. 13 Temmuz 2014 - 21:20 Yanıtla Beğen 4 isa @isasntrk sahura kadar izlerim artık 😀 gececiyiz 13 Temmuz 2014 - 21:16 Yanıtla Beğen SerhatSoylemez @serhatsoylemez Buradan bakınca pek tozlu durmuyorlar. Yeni gibi parıl parıl parlıyorlar 😀 13 Temmuz 2014 - 21:23 Yanıtla Beğen Wishbone Ash @wishboneash Heyecanla bekliyoruz O_O 13 Temmuz 2014 - 21:33 Yanıtla Beğen Fatih Kınık @fatihkinik Hyper Trading ile birlikte 775 pin işlemciler mi başlamıştı yoksa PCi-e ler mi tam anımsayamadım 13 Temmuz 2014 - 22:05 Yanıtla Beğen Emre @emre Az önce can sıkıntısından tozlu rafların eski işlemcilerle ilgili bölümlerini izliyordum ana sayfaya bakayım dedim çok güzel bir sürpriz oldu 🙂 13 Temmuz 2014 - 22:21 Yanıtla Beğen Yagami @yagami Mutluluktan ağlarım vallahi öyle bir şey olsa.Hem şu Transformers 4 incelemesi fiyaskosunu da unutturması açısından iyi olur. 13 Temmuz 2014 - 23:15 Yanıtla Beğen 1 FreeRun @freerun şu an masaüstü sistemde AMD Athlon XP 2500+ işlemci var , tv amaçlı kullanıyorum, 10 yıl oldu herelde , anakart ise VİA, çok sağlam yapmışlar zamanında helal olsun. 14 Temmuz 2014 - 00:03 Yanıtla Beğen Endoplazmik Retikulum @barizbari ilk bilgisayarımı 1993 yılında 7 yaşımda iken edinmiştim. cga ekranda prince of persia kasardık çok tat alırdık yahu. >cd prince >prince megahit 14 Temmuz 2014 - 00:45 Yanıtla Beğen İptal
saat kaçta geliyor murat
00:00
Asus P4P 800-VM kartım var hala çalışıyor bilmiyorum ne zaman çıktı 😀
@gamsizm Murat abi videolar çekildikten ortalama ne kadar süre sonra yayına hazır hale geliyor.
Ürüne ve yayın akışına göre değişir. Duruma göre ertesi gün de hazır olabilir.
@gamsizm peki hiç canlı yayın yapmayı düşündünüz mü ?
Düşünüyoruz.
sahura kadar izlerim artık 😀 gececiyiz
Buradan bakınca pek tozlu durmuyorlar. Yeni gibi parıl parıl parlıyorlar 😀
Heyecanla bekliyoruz O_O
Hyper Trading ile birlikte 775 pin işlemciler mi başlamıştı yoksa PCi-e ler mi tam anımsayamadım
Az önce can sıkıntısından tozlu rafların eski işlemcilerle ilgili bölümlerini izliyordum ana sayfaya bakayım dedim çok güzel bir sürpriz oldu 🙂
Mutluluktan ağlarım vallahi öyle bir şey olsa.Hem şu Transformers 4 incelemesi fiyaskosunu da unutturması açısından iyi olur.
şu an masaüstü sistemde AMD Athlon XP 2500+ işlemci var , tv amaçlı kullanıyorum, 10 yıl oldu herelde , anakart ise VİA, çok sağlam yapmışlar zamanında helal olsun.
ilk bilgisayarımı 1993 yılında 7 yaşımda iken edinmiştim. cga ekranda prince of persia kasardık çok tat alırdık yahu.
>cd prince
>prince megahit