Anayasa Mahkemesi, İletişim Başkanlığı’nın 83 milyonun tüm ‘kişisel verilerine’ ulaşma yetkisine onay verdi. Mahkeme, İletişim Başkanlığı’nın ‘gerekli gördüğü tüm bilgileri’ kamu kurum ve kuruluşlar ile tüzel kişilerden isteme yetkisinin anayasaya aykırı olmadığına hükmetti.

iletişim bakanlığı= cimer :))
Torrente de yükleyin olsun bitsin
Hiç bir şey yasaya aykırı değildi. Çünkü artık yasa diye bir şey yoktu. 1984- George Orwell reyis.
Şimdi asıl mesele normalde kurumlarda kim kimin nesini sorgulamış bunun kaydı oluyor. Geçmişte Cumhurbaşkanının sgk geçmişini sorgulatan memurlar (meraktan yaptık dediler) memurluktan ihraç edildi. Şimdi iletişim başkanlığından kim niye bizi sorgulamış öğrenebilecek miyiz?