Kadıköy’e gittiğim zamanlarda Yazıcıoğlu’na uğrayıp çeşitli dükkanların önünde yada tezgahlarında duran bu listelerden mutlaka alırdım. Eve gelince de buradan çeşitli bilgisayar konfigürasyonları oluşturup fiyat karşılaştırması yapardım. Geçenlerde bir kutuda buldum. Şurada hatıra olarak dursun.


Az gezmedik oralarda. Ne günlerdi ya. Dolar 1,5 TL idi.
burada İstanbul'dan olup da bunu yapmayan çok az kişi vardır 😀
Gold bir ara üç mağaza ile hizmet veriyordu. Köşedeki EXA'da hala ofisten satış yapıyor, Eksen'nin ofiste şuankinin iki katı büyüktü. Uranium Bilgisayar hala bildiğimiz gibi. 😀 Bir süredir hiç keyif vermiyor oralar.
ne günlerdi vallahi, kadıköy daha bir güzeldi.
Vay bee
Arkadaş ne güzel USD fiyatı yazıyor kafamız karışmıyor.
yalnız gerek işlemciler gerekse de ekran kartları zaman içerisinde çok ciddi zamlanmışlar. En pahalı intel işlemci 303 dolar, en pahalı ekran kartı da 145 dolar.