@neolind Sen de aşı olmuştun değil mi? Bu #coin sevdan şimdi daha anlaşılır oldu 😀
https://twitter.com/Semamarasli/status/1398723637499342849
Teknoseyir gündemi
#işbankası#ttmobil#WhatsApp#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#ForzaHorizon6#Steamyazindirimleri#steammachine#naysSon bir saat içinde 268 ziyaretçi, 102 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Bu teknolojiyi ile yönlendirmek mümkünse lütfen şunları akla yönlendirin.
Sana sesleniyorum @billgates.
Azcık kültür de araya sıkıştırsalar
Bitcoinden battıysa adam ondan sessizleşmiştir
Ben de aynısını yazacaktım. Bitcoinden batmış depresyona girmiş adam 😀
hani troll diyecegim, mizah diyecegim ama biliyorum ki gercekten var böyle tipler hem de milyonlarca.
Mümkün
yine coco cola ve onun fabrikasından çıkan bir ürün almamış işte.