TürkTelekom altyapısı üzerinden TürkNet kullanıyorum. Son 2-3 haftadır sürekli bu saatlerde (20:00'dan sonra başlıyor) internetin gidip gelmesi sorunu yaşlıyorum. Başlanıp, bağlanıp tekrar düşüyor. 4-5 kez falan olduktan sonra düzeliyor. Tam kapanmadan dolayı yoğunluktandır dedim ama iyice can sıkmaya başladı bu durum. Arıza talebinde bulunmuştum fakat elle tutulur bir sonuç alamadım. Hat değerlerim görseldeki gibi. “Hata” kısmıyla ilgili olabilir mi? Benzer bir durum yaşayan var mı?
Konum: Rize.
Modem: TP-Link Archer VR300.
#TeknoYardım

BeğenFavori PaylaşYorum yap